tisdag 26 januari 2010

Sjukskrivning - check!

Hej.
Mommy ringde och berättade att jag nu mera är sjukskriven med 75%. Intyget fixas idag :)
Vilken lättnad!

Så idag ska jag (bara för att jag är ledig) skriva en artikel till mitt projektarbete.
Så länge jag inte har press på mig så kan jag ägna mig åt tidningen som ett intresse, inte ett krav. Yay.
Eh. Ska nog till pappa till helgen. Han kör ner från Göteborg och hämtar mig på lördag eller söndag. Min pappa kan vara bäst när han väl sätter den sidan till. Han vet iaf vad jag går igenom. Där har vi skillnaden mellan honom och morsan, hon förstår inte. Det går nämligen inte alltid att "bita ihop". En dag brister man. Åtminstone om man har en del av pappas gener i sig också. Jag kan inte vara superkvinnan som hon är.

Hade tänkt att lägga upp bilder nu, men vet ni vad? När jag äntligen har tid och lust så inser jag att jag inte har en usb-sladd ^^,. Kickass.
Och på den här gamla burken så kan man inte sätta i minneskort heller.

Har inte någon ett förslag på vad jag kan debattera om här? Lägg en kommentar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar