lördag 9 januari 2010

No sign of love as far as my eye can see

Har laddat batterier så att jag kan få min nya våg att fungera.
Det har gått bra idag. Har fått i mig strax över 1000 kcal bara.
Jag ska ligga på 1700 för att hålla min vikt, och mindre om jag vill tappa.
Dock ska jag inte äta mindre kcal än 1000 för då ställer kroppen in sig på svält och då sparar kroppen alla fettreserver den kommer åt.

Känner en äcklig lust att straffa mig själv för att släppa ångesten som jag har just nu. Men det är så förbannat omoget. Skära, svälta, skippa sömn. Inget blir bättre av det. Överdriva är ingen lösning. Lagom (minus) är bäst.

Dagens vacker:



Jag är ensam ikväll. Igen. Jag + ensam är ingen bra kombination.
Just nu ser jag (inte) fram imot en sömnlös natt. Har jag tur så kanske han hör av sig. Men han har ju inte precis överöst mig med telefonsamtal eller sms... ganska tomt trots att han vet.
Jag kan inte känna mig utelämnad eller ogillad nu,. you just happen to do that.
Får inte tänka på det.

Ska titta på "olycksfågeln" nu.

Be back. ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar