onsdag 20 januari 2010

Heei

Jag har vart utan medicinen nu.. i vaddå? tre dagar kanske? Det är awsome. Jag har en känsla i kroppen som jag känner igen. Jag känner mig inte främmande för mig själv. Irritationen och allt negativt som fick mig att börja gå på medicineringen börjar visserligen återvända, men jag kan ta den smällen för tillfället. Bara jag får ta det lugnt ett tag, så får jag och min läkare hitta en annan lösning snart.
förmodligen bara ett annat preparat, som alltid, men what the fuck .
Ska träffa en läkare imorgon som jag aldrig haft förut. Ska diskutera sjukskrivning och lösningar för mitt tillstånd med henne då.
Bara att hoppas att allt går vägen nu.
Uppdaterar imorgon ang. detta.

Idag har jag verkligen inte gjort ett dyft.
Hade en sömnlös natt vilket har resulterat i att jag mestadels har legat på soffan hela dagen och flummat rundor på internet och läst Lindas sminkblogg. Hon är verkligen duktig. Sök upp henne på google vettja.

Dock tog jag ett heldundrans bad innan, men peeling i ansikte och kropp, ansiktsmask, hårinpackning och efter det som smorde jag in mig i babyolja och brun utan sol. Känner mig ren som få. Och len :) synd Jonas inte är här nu ;)
ja, just det. jag känner mig blek och det är inge kul. Behöver verkligen använda den där brun utan sol mer konternuerligt för att få den där fräsha looken.
Snö och vinter må va vackert, men ställer knappast oss av människorasen i rättvist dager.

Imorgon ska jag börja praktiken igen för denna terminen. Får se om jag ska vara där även om jag blir sjukskriven? En så lång praktikperiod är svår att ta igen senare. Dessutom har jag inga större problem med att vara där. Det är skolan som är boven i dramat.Men ska jag "bo" i Göteborg under obestämd tid framöver så lär jag knappast kunna pendla till skåne för att vara i butiken under två dagar i veckan =/.
Hmm.
Ja, pappa ringde mig tillslut och vi snackade en hel del.
Han sa att alla dörrar står öppna om jag skulle vilja hälsa på honom eller helt enkelt flytta upp. Hans tjejkompis har en häst för mycket, som hon gärna lämnar till mig på foder om jag ska vara där uppe. Häst och gård är därmed temporärt avbockat på listan. Men som sagt har jag min älskade man som jag inte vet vad jag ska göra med.
han stannar i Skåne, har han sagt, i alla fall till dess att han skaffat körkort och gjort klart plugget.
Kanske kan man lösa det som så att jag bor i Gbg på halvtid, och bor hos honom och utnyttjar varenda minut med honom när jag bor i skåne.
Jag vet inte. Vilket fall som helst så känner jag mig positiv och tror att detta kommer lösa sig på något sätt. Kanske inte på det bästa vis man kan tänka sig, men ett acceptabelt. Som iaf är bättre än det är nu.

Hjärnspökena kring vikt har släppt efter lite under de senaste dagarna också, det är skönt. Självklart så kommer tankarna tillbaka inom sin tid, det gör de alltid, men just nu är det lugnt i sjön.

Dock irriterar jag mig mer och mer efter varje dag som går på mitt hår!
Väx för fan. Tycker inte om det nu alls. Dum unge som klippte av alltihop.. ja, jag alltså. >_< never again.

Är sugen på lakrits. ?. tur vi inte har det hemma då. Ofta. Jag gillar inte ens lakrits.Hm. Kanske är gravid ?!. Nej, sorry,. inte denna gången heller,

Ska försöka skärpa mig och ta lite bilder imorgon. Har en liten plan också för hur jag ska förbättra sminkningen en grad . tack igen Linda för tipsen!.

Whoooree - eveeer. Nu ska jag fundera på annat.
Så vettig min blogg blev idag. grattis på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar