tisdag 26 januari 2010

Beslut tar tiiiiid....

Hej, den psykiatriska vården är seg som få. Antagligen är de underbemannade som allt annat som har med sjukvård att göra, men ändå. Ibland börjar man tro att dem är slow på riktigt, ja, lite dumma i huvudet. Haha, precis som oss som har med dem att göra ^^. Man blir som man umgås?
hihihi.,

Blir jag sjukskriven så ska jag ändå göra klart projektarbetet och avsluta min praktik detta året, så när jag sedan "går om", så är jag ledig minst två dagar i veckan. Ja, det finns lösningar om man bara är villig att kämpa för dem.
folk överanalyserar. precis som jag nästan alltid gör, dvs inget som jag kan anklaga dem för.

Jag har tagit lite fotografier på sminkningar som jag haft under senare tiden. kan lägga upp dem här om jag får lite tid. Vilket jag antagligen också får idag eftersom Jonas ska iväg en sväng och kameran faktiskt är med mig här. Duktig idiot.

Jag är allergisk mot vår nya duschgelé och det kliar överallt som satan. Överdriven info?

Ciggen smakar riktigt äckligt btw. fick ju ge upp mitt sluta-tvärt-med-psykofarmakan efter åtta dagar eftersom jag blev helsnurrig, illamående och kunde knappt stå eller gå. Så jag fick snällt börja ta helvetesmedicinen igen för att överhuvudtaget kunna vara mänsklig. Yeah.
dagens tips; börja aldrig på antidepressiva medel hur dåligt du än mår, skaffa fram lite E istället. De psykiska drogerna är fan inte bättre än de illegala. Anser JAG.
Eh-Eh. Ja, i alla fall så är det äckligt att röka när jag tar medicinen. men begäret består.
Awsome.
Eh-Eh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar