måndag 4 januari 2010

Be agessive

sorry fokes men nu tycker jag att ni är för seriösa och elaka vid mig.
Tycker ni att jag är omogen? Att jag ser barnskaffade som en "bra idé" som kan vara kul för stunden? Väx upp för fan. Sluta vara så fördomsfulla. Tror ni på allvar att jag inte skulle ta ansvar? Jag skulle inte fundera över att få barn om jag inte visste att han eller hon skulle få jävligt bra förutsättningar.
Jag vet att jag inte kommer att bli gravid inom det närmsta året. Det krävs ju en bra och mogen pappakandidat också. Men det jag menar är att det känns frestande. Min biologiska klocka tickar tidigt, lite på grund av tanken att jag kanske inte kan få barn, och därför kommer pressen tidigare än för vissa andra.
Faktum är att jag har riktigt bra självförtroende när det kommer till att bli mamma. Jag kommer bli bra i den rollen. deså!

Mitt rum är snart färdigrenoverat. Jag tyckte det var så deprimerande när det var grått och svart så jag var tvungen att piffa upp det. Nu är det ljusrosa och turkos. har hängt upp sköna lampor och ska fylla väggarna med ljushållarna :) . JAG MÅSTE BÖRJA LÄGGA UPP BILDER HÄR. Är kass på att ta tag i sånt.

men men. Ikväll ska jag hem till Sara och snacka skit och vi ska fotografera varann och sånt trams.

Sign out ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar