måndag 18 januari 2010

After Ski

Heej. Det är måndag idag. Jag är inte i skolan. Var dålig imorse, ångestdålig och kände att bägarn var på god väg att rinna över. Idag slutar jag att ta min medicin. Helt stopp, helt tvärt. Orkar inte med den längre. Hatar mig själv när jag tar den. Kanske hatar jag mig själv även utan den. Kommer inte ihåg. Återstår bara att vänta och se.

Ska hålla över 10 000 steg hela veckan. det har jag gett mig fan på. Behöver röra på mig. Mamma säger det, och som alltid så vet mamma bäst (?, yeah...).

Gick till ica idag för att handla svart hårfärg. Tänker återgå till att vara den Sara som jag egentligen är. Men när jag skulle ta ut 200 spänn så nekade den fula automaten mig och berättade att jag hade minus 425 kr på mitt konto. Imorgon ska jag till banken och säga åt den att jag inte vill kunna ha minus på kontot. Det är helt fel. Helt skumt. Sist jag kollade hade jag 500 kr kvar. sen bara PFJUUUT; försvann dem..?
WTF.

Kalle blir 25 år idag. Glöm inte gratta den gamle nu då.-

Jag ska nog låna Minis skor sen och ta en runda till med Zeus (han följde med till Ica innan). Mina klackskor passar sig inte när man ska vara konsekvent ledare över jobbig hund, man liksom bara glider med. behöver något som jag kan bromsa med.
Han väger snart mer än mig skulle jag tro. Spännande då om han får lust att springa iväg och jaga en tant eller något med mig i släptåg. Neeej.
Han är faktiskt ganska duktig... för att vara ett år dvs trotsåldern.

Nu måste jag kasta ut min hemliga älskare för jonas kommer hem när som helt.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar