tisdag 23 februari 2010

Wajna lite

Jag är förkyld och har magsmärtor. Fryser som attan och önskar att jag hade haft en värmematta.
Jaja!

Min läkare ringde mig halv nio imorse, skitbra, hon väckte mig tidigt och därmed kanske jag kan börja vända tillbaka på dygnet. Jag var alldeles för nyvaken dock för att komma ihåg vad jag ville prata med henne om egentligen >_<. Jag skulle ju fråga om något insomnia-liknande preparat. Har skitsvårt att somna! Men när jag väl har somnat så vill jag aldrig vakna igen. Är så himla trött på morgonen! Kan sova i över 12 timmar lätt.Visst är det skönt nu, men snart ska jag börja skolan igen och då är det kanske inte så himla bra. Bättre att jag får något så att jag kan somna tidigt så att jag kan orka gå upp tidigt med. Hatar att vara trött.

Varför försvinner inte snön? man är ju måttligt trött på halka och kyla nu. Vill ha vårkänslor! Vill kunna gå lättklädd och bli brun. Alltså herregud vi har typ1/7 sommar av året här i Sverige. Resten är regn, rusk, snö, slask, baaajs. Jag ska flytta till ett annat land, så det så. Gnällig är jag idag :)

Min lillasyster vill att jag ska åka med henne till malmö idag. Jag vill faktiskt, men har ont i magen som sagt och känner mig omåttligt trött. Fast i bland är det bara att bita i det sura äpplet. Tror det kan bli roligt ändå.
Hon ska handla ny hårfärg, och jag har behov av att handla lite andra grejer. frågan är om jag borde göra av med pengar över huvud taget? Sparar faktisk ihop just nu. Men jag vet inte till vad :). Tatuering står alltid högt på listan..

Piuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar