torsdag 18 februari 2010

Rammstein, Babies with laser beams.

Hey there.
I förrgår så blev jag sista-minuten-bjuden på Rammsteinkonserten i Malmö :D Jonas hade lyckats få tag på biljetter till oss. Det var helt underbart. Vi började med att åka hem till Mocki och förfesta lite. Stax innan vi skulle åka så ringde Toniiiii och sa att det fanns ännu en biljett över.
Jag plocka upp mobilen på studs och ringde Lillasyrran. Hon dansa nog hula-hula på andra sidan luren.
Det var verkligen kul att hon kunde följa med. Kvällen var helt awsome och konserten gjorde mig inte besviken!
Det var lite nostalgiskt att åka in till Malmö med Jonas, Kalle, Mocki, Malin, Paul och Frida. det kändes som om man hade gjort det förr liksom ;)

Hur som helst så kunde både jag och frida bocka av "att se Rammstein" på vår lista över saker vi måste göra innan vi dör.
Hon fick dock pluspoäng eftersom hon raggade på en vakt också.

Hehe Malin kommer bli arg på mig för att jag missade förbandet ^^,.
-
Jag har mått bra i snart två veckor nu. O_o
-
Imorgon blir jag 20 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar