fredag 26 februari 2010

Tips till er som inte kan få barn

Köp en Fransk Bulldog.

Jag är bara inne på blocket hela tiden och tittar under fliken Skåne>Djur>Hund... Folk är dock dåliga på att sälja "Frallor" nuförtiden! Jag spanar efter en Frans Bulldog till, trots att jag vet att det kommer dröja länge än innan jag kommer ha råd att skaffa en. Jag vill ha en fin tik med stamtavla denna gången så att jag kan avla. Men då kan jag också få räkna med att betala upp till 30 000 kr. Helt sjukt. Frallorna är eftertraktade och svåra att avla fram så därav de höga priserna. Men de är värda det! Lätt den bästa ras jag någonsin stött på.
Sid har blivit mitt barn, och inget kan ersätta honom! <3
Men naturligtvis går det ju att hitta billigare också :) det finns fina ungar där ute för 10-15 000 också.
Usch feel the pressure, börja jobba. Men det gäller väl att inte ha brått, som vanligt.
 -
Jag tultar runt här i täcke idag och känner inte alls för att sluta med det :).-
Funderar på att gå ner till Teba med vovvarna idag och köpa någon leksak de kan slåss om när jag släpper ut dem på ängen. Det är sjukt fint väder och jag känner att jag måste vara ute lite.
Sen har jag ju ett städjobb att göra hemma hos Olof och jag borde göra det idag!
Hm. Ja det är väl bara till att överge mitt kära täcke då och sätta igång.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar