söndag 14 februari 2010

Valentine

Heej allihopa det är alla hjärtans dag.
Jag tror det är som Ica-Stig säger, att det egentligen bara är en dag som de inom handeln har kommit på för att öka försäljningen och tjäna pengar. Inte mig emot dock ^^ jag fick ett Max Factory paket av Jonas med en maskara och en cream ögonskugga som jag har på mig nu. Dagens makeup är tiger-inspirerad (inte Woods då). Beige och mörkbrun med utdragna linjer. Haha. Grr.
Sen fick jag ett rosa nagellack från Depend också :) Snel Hest.

Svarta jeans + svart magtöja är dagens outfit.
Ska in och handla snart och jag undrar om jag kommer få skumma blickar ;).

Jag vill att min våg ska börja fungera så att jag kolla min vikt! Dumma elektoniska grejer, jag fattar ingenting >_<.

Om fem dagar så fyller jag 20 år. Helt galet. tänkte aldrig komma ur tonåren, och det känns det inte som att jag har gjort heller. Hejja åldersnoja!!!
Ska nog bara vara hemma och sitta och smutta drinkar på min födelsedag tillsammans med familjen plus lite vänner.. Har inte hunnit organisera ihop något speciellt roligt direkt och det suger... Man vill ju liksom komma ihåg sin 20-års dag i framtiden. Well. I nästa liv kanske.

Min sjukskrivning går ut den sista februari. Jag får förlängt den om jag vill, men jag är osäker. Fan jag vill ta studenten i år. Inte bara stå där som ett fån och se alla andra lyckliga och fulla. fy fan vilken ångest det hade vart. Men å andra sidan så vill jag inte ge mig in i något som jag inte klarar av.
Jag har mått bra i en hel jävla vecka i sträck nu, och det får mig att tro att jag klarar vad som helst igen. Men jag vet hur det är. Kanske mår jag bra ett par dagar till men sen vänder det.
Jag är inte stabil bara för att jag mår bra just nu. fan det hade vart så skönt.
Vill inte att det ska vända.

Är rastlös idag >_<. Jonas och hans polare är ute och åker "pulka" idag men jag har inte något ytterställ så jag kunde inte följa med. Våga Vägra Frysa!
De har modifierat ihop tre bilsäten på en bilhuv som de ska åka på. Jackass. Jaja de små pojkarna har nog roligt iaf.
Men som sagt är jag själv jäävligt uttråkad.
Vill mest åka och slösa pengar, men jag vet att det är en dålig idé.

både Sid och zeus är extremt uppmärksamhetskåta idag, o de kommer här och buffar och krafsar på mig hela tiden.

Blää vad ska jag göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar