onsdag 18 november 2009

Soon enough

Jag har precis kommit hem, tidig idag, och sitter och slurpar kaffe.
Ska strax iväg och hämta mig kära kamera och jacka :D Snart kan jag alltså komma igång med sminkbloggandet och ta bilder.
Jag ska även få träffa min kära kvinna idag, Mini <3
Hon är awsome och jag behöver henne just nu. Vi är som piff och puff. Vi lyckas ofta med att avsluta varandras meningar och kan förstå och sympatisera med den andre. Hennes känslor är mina känslor, och tvärt om.

Så, kärlek på Mini <3.

Det ska bli storm i Skåne idag :O Så himla spännande *nej*.
Sen ska jag förhoppningsvis åka till citygross idag med morsan och handla. Där finns mer än bara mat, så vill ni leka så kan ni hitta mig på barnavdelningen.


Nej, nu kommer tydligen min skjuts till höör och hämtar mig snart :)
See yaah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar