måndag 23 november 2009

Keep waiting!

Tjah-ha.

Kameran är hemma på sin plats igen och jag har tagit lite bilder som jag kan lägga ut här. Men, jag är i skolan just nu och har inga bilder på denna datorn. Det får snällt vänta tills jag kommer hem.
Förövrigt så har helgen vart slapp. Fredagen var dock kaotisk men det är inget som jag tänker nämna mer om här.
På lördagen jobbade jag natt på Jägersbo och det var ganska soft. Vi var överbemannade i personalen och vi hade inte så mycket att göra. Chillyyy.
Denna veckan blir intensivare.- Mycket plugg och lek på vardagarna. Sen i helgen så ska jag till Danmark på sleepover och ha skitkul, sen blir det kanske bio. Både Luftslottet Som Sprängdes och New Moon står på listan och jag vet inte vilken jag halst vill se. Är nervös inför att se den sista i Milennium-triologin eftersom jag är rädd att filmen inte ska leva upp till mina förväntningar... Sen är det liksom slut. Sen har jag läst alla böckerna och sett alla filmer. The end... Blä!
Synd att Stieg Larsson inte lever länge och kan förgylla mitt liv med den fjärde boken. It sucks big time.

And the cravings...
Jag behöver närhet >_<. Börjar bli riktigt jäkla trött på singellivet, det kanske har att göra med att det är kallt och mörkt ute? Man vill bara sitta vid elden... Med någon? Inte själv. Men å andra sidan så vill jag inte ha någon. Jag har problem med mig själv. It sucks. Well, det kommer väl en dag.

Mina pengar är slut! jag måste jobba i veckan också. Annars har jag inte råd med Danmarksresan med mera. Men frågan är när, och hos vem? Naturligtvis så måste jag till Olof. Men mer då?
Har sumpat jobbet hos Johan efter det att jag inte var tillgänglig förra helgen och det känns inte bra. Nu behöver jag någon ny, men det är svårt att hitta, och ännu svårare att få tiden över som krävs.

Nu är det snart slut på rasten och dax att ha Svenska B, See yah soon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar