onsdag 18 november 2009

BOOyahh

TooToo:*

Jag måste klaga. Varför väljer man läraryrket om man inte är ett dugg intresserad?
En av mina lärare, som jag har i ett av de viktigaste ämnena, är totalblåst.
Hon sitter vid datorn och plinkar hela lektionerna igenom, och ibland så varierar hon sig genom att gå och fika. Dessutom ger hon ingen information eller meddelar saker som kommer att hända inom ämnet i tid, så som att vi till exempel tydligen skulle ha en inlämning för två veckor sedan.
Det är så lätt för oss att lämna in saker som vi inte vet att vi ska lämna in?
PUCKO.

Whatevvah.
Den 15 December så ska vi i dansgruppen uppträda ^^,. Jag har missat ett par danslektioner faktiskt men jag hoppas att jag kan ta igen det som jag har missat och göra en hell-of-a-dansuppvisning på gula torg.
Da-da-da-da-dance.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar