måndag 16 november 2009

New Beginning!

Hej.
Nu har jag vart duktig och skapat min personliga blogg, för min fritid och mitt "privat"liv. Det känns kickass att vara tillbaka på blogspot :)
Jag har precis druckit kaffe och börjar bli smått rastlös. Denna måndagen i sigsjälv kryper under skinnet. Detta är ingen toppendag precis. Måndag, ack, och fy fan. Jag har inte sovit gott inatt och jag vaknade med en obehaglig känsla som dröjde sig kvar länge på morgonen, allt eftersom vad jag började minnas från min dröm inatt. Den handlade om min största fiende, K.L. och av någon konstig anledning så var Hannes inblandad. Han har jag inte tänkt på alls de senaste månaderna så det var konstigt att han plötsligt spökade i min hjärna i ett drömformat. Det var så verkligt, och det var pur psykisk misshandel. Därför kommer det kännas konstigt att faktiskt träffa Karin idag. Jag kommer tyvärr inte undan.
Jag använder inte ordet hat i onödan, men där har du en person som jag verkligen hyser den känslan för. AGG.
Är röksugen och kroppen vill ha mer kaffe. Dessutom är jag i behov av ett lov till. Jag är otroligt skoltrött. eller snarare för rastlös för att vara i skolan. Jag har stora koncentrationsproblem när det kommer till skolan. Så här brukade jag aldrig känna mig förr. Det är konstigt, det där med förändringar, de liksom bara sker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar