måndag 30 november 2009

Congratz Mini*

Goddagens alla folk.

Idag fyller Mini 24 år :) Jag och Jonas la ihop pengar till en present till henne som hon ska få senare idag ^^. Jag funderar också på att bjuda henne på smörgåstårta. Hon behöver äta upp sig lite ¨=).

Just nu sitter jag i skolan. Hade nyss massa saker som jag ville skriva här men jag tappade stinget när jag väl satte mig. Är lite seg i hjärnan eftersom jag gick och lade mig sent igår.
Men fy fan vilken härlig morgon jag hade :) Sid, min kära vovve var supermysig. Käärlek.

Jag kanske har ordnat ett till städjobb btw :) Hos en gammal vän till mig. Skulle fan vara skitroligt att hänga lite med honom igen. Pengar pengar pengar.
Var tvungen att låna lite pengar av morsan i helgen. Snarare 2 500 spänn. Men dem får hon tillbaka idag (1000) och den 15 dec då jag får lön.
Sara duktig och hatar att ha skulder. Betala bort dem fort som fan!

Nu får jag ta min typ... 5 cigg för denna morgonen och mer kaffe. sen ska jag ha FeB.
Puss på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar