tisdag 9 mars 2010

Ordinary look

Heay.
Första sminkbloggen ^^, Jag är så sen :) Sorry.
Använder inte mycket av de finare märkena just nu eftersom jag inte haft ekonomin till det. Student vettu'.

Två olika vardagssminkningar som har körts igår och  idag.

Nr. 1

Neutral.
Brunt framhäver inte brunt, och kan därmed kännas som en bekväm vardagslook när man inte vill sticka ut för mycket.
Jag använde följande:
Eye shadow quartet - 35 Pearls Isadora
Dipliner by H&M
Eye liner pencil N.Y.C
Masterpiece Max maskara Maxfactor


Nr. 2

Basik Soft

Matcha mina rosa + gråa klädsel idag. Ville inte ha en speciellt hård sminkning idag heller (är en mjukis) så jag ser mest snäll ut.
Jag använde följande:
Eye shadow quartet - 35 Pearls Isadora (gillar den paletten)
Eye liner Pencil N.Y.C
Dipliner by H&M
Kitty Pink by H&M
Masterpiece Max maskara Maxfactor


Och ja, jag är fräknig vid ögonbrynet :) It´s My trademark haha.

Have fun :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar