måndag 22 mars 2010

Herr Ågren

Heei.
Han har kommit tillbaka. Mistern som jag har bett hålla sig väck har nu börjat våldta mig igen det jävla kräket, herr ågren. >_< (Ångest då alltså, så att ingen missuppfattar mig)
Skolan fungerar inte bra eftersom jag inte går dit. och jag får bara mer och mer panik. Shut down. Jag vill inte.
Total jävla svärta, Jag vill inte.
 Det fungerade ju så bra nyss. vad hände?
Pluggade Företagsekonomi B igår och det gick sådär. Ligger efter en vecka med provet nu. Kanske får göra det imorgon. Sen är det religionsprov på onsdag. Vad är det med mig.
Jag åker hem till mami idag, efter att ha spenderat över en vecka hos Jonas utan uppehåll.
Mami <33
Där kanske jag kan få lite ro. I don't know. Vill ha något ångestdämpande. Atarax är en jävla placebo för det funkar inte ens om jag trycker i mig en karta. Känner ingen skillnad what so ever.
Nu är det inte så att jag brukar gå och trycka i mig en karta tabletter bara för att det verkar kul, men jag bara vill få fram att atarax=shiiiiit!

Äsch.. ska kolla upp när nästa buss gå hemåt så drar jag -.-

 byee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar