söndag 9 maj 2010

:O

Åttorna på Sätofta hade loppis idag för att tjäna pengar till en tripp.
Jag var ju tvungen att gå dit och stötta syrran genom att köpa "något"..... Ehehe..
En ljusblå kaffekokare (!), tre kuddar, en sockerskål, tre rosa vaser, två flätade väskor av trä som ska bli sminkväskor :),ett set rosa/vita toalettillbehör typ tvålpump, en tavelram, ett helt set med porslin - tallrikar, koppar, m.m som var sketasnygga, och en vinröd jacka. Och lite annat... Jag är dålig på att låta bli att köpa för mycket saker. Som tur var kostade det dyraste av detta 25 kr. helt okej ^^,. Dessutom betalade jag inte själv.
-
Har försökt pilla i mig lite mat idag men allt smakar skit. Känner mig orolig i hela kroppen. Nervös och trött på samma gång. Måste vart helt slut, för jag sov i över 16 timmar inatt.
Allt är bara skumt idag. Inte ens Petville var roligt.

Imorgon börjar veckan om . Tre dagar i veckan har jag skola. Övriga fyra är jag ledig från och med nu.
Och om en månad slutar den. Då står man där och ska söka jobb precis som alla andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar