torsdag 22 april 2010

Poor

Jag börjar bli jobbigt fattig.  Har nada pengar MINUS. 2000 kroner gick på katt nummer 1, och nu vill Storbritannien-typerna skicka hit katt nummer två redan i början av nästa vecka. =O
Holy crap! Men hon är ju så fin. <3 Och 'billig' för att vara en renrasig Helig Birma.  Ju.

O imorrn ska jag ha nationellt prov i svenska B. Har inte mina papper som är OBLIGATORISKA för att klara av provet imorgon så wtf ska jag ta mig till. Urk.
Är inte trött ikväll heller och klockan är snart tolv. Ska vara uppe om ca fem timmar igen :D
Yey superkul när jag ska vara med Sara imorgon också efter svenskan. Tror skrivningen skulle vara mellan 0800-1300, dvs fem timmar. hahahhaa.
världens sugigaste dag, men det ska nog gå bra ändå.

nej men en dusch och lite mental förberedning skulle sitta fint nu, byyyyye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar